Deze om 16u55? Aangepast nu de juist was een zware jongen inderdaad!

Bericht van: Miguel (Varsenare) , 27-06-2026 20:59 

Weet je welk tijdstip? Ik kom deze tegen bij u. Later in een andere bui een positieve slag meer noordwest van Nes.




Bericht laatst bijgewerkt: 27-06-2026 21:04

Deze boom die ik in 1986 heb geplant, is naar de bliksem, uit de bui-   ( 1487)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 20:07
  Verschrikkelijk, wat zonde...  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 20:08
Valt mee, er staat nog één vlak naast. 🙂   ( 366)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 20:10
  Re: Gewoon prima timing dus!  
RemcoF (Amstelveen) -- 27-06-2026 20:13
  Had nog wel 10 jaar meegekund.  
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 20:19
En toch liever de boom dan het huis daarachter 🙂   ( 207)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 27-06-2026 20:14
Hoge bomen vangen veel ....   ( 126)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 20:22
  Herkenbare plek Theo! Zonde.  
Ronald (Groningen) -- 27-06-2026 20:16
  Beste klap Theo. Nog schade naast de boom?  
Tinus Lichtenvoorde ( 20m) -- 27-06-2026 20:24
Re: Beste klap Theo. Nog schade naast de boom?   ( 110)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 20:26
Weet iemand welke CG dit geweest is in Nes?   ( 135)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 20:25
Deze om 16u55? Aangepast nu de juist was een zware jongen inderdaad!   ( 75)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 27-06-2026 20:59
Ik zie een flinke inslag rond die locatie om 16:55.   ( 43)
Thom (Ens, Noordoostpolder) ( -4m) -- 27-06-2026 21:07
Misschien nog wel te redden? Ik heb het me hier al eens   ( 139)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 20:27