Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re: Gewoon prima timing dus!
Bericht van: RemcoF (Amstelveen) , 27-06-2026 20:13
Quote selectie
Een geslaagde chase is pas compleet als je hem deelt
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Deze boom die ik in 1986 heb geplant, is naar de bliksem, uit de bui-
(
1485)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 20:07
Verschrikkelijk, wat zonde...
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 27-06-2026 20:08
Valt mee, er staat nog één vlak naast.
(
364)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 20:10
Re: Gewoon prima timing dus!
RemcoF (Amstelveen) -- 27-06-2026 20:13
Had nog wel 10 jaar meegekund.
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 20:19
En toch liever de boom dan het huis daarachter
(
206)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 27-06-2026 20:14
Hoge bomen vangen veel ....
(
125)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 20:22
Herkenbare plek Theo! Zonde.
Ronald (Groningen) -- 27-06-2026 20:16
Beste klap Theo. Nog schade naast de boom?
Tinus Lichtenvoorde
(
20m)
-- 27-06-2026 20:24
Re: Beste klap Theo. Nog schade naast de boom?
(
109)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 20:26
Weet iemand welke CG dit geweest is in Nes?
(
135)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 20:25
Deze om 16u55? Aangepast nu de juist was een zware jongen inderdaad!
(
74)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 27-06-2026 20:59
Ik zie een flinke inslag rond die locatie om 16:55.
(
43)
Thom (Ens, Noordoostpolder)
(
-4m)
-- 27-06-2026 21:07
Misschien nog wel te redden? Ik heb het me hier al eens
(
139)
Marc (Lierde O-Vl)
(
45m)
-- 27-06-2026 20:27