Ik heb hier nog altijd geen echte warmte gezien... En dan overdrijf ik niet. Vrijdag was het een graad of 29, dat was prima. Maar verder steeds onder de 25. Gisteravond was het ook weer raak met de noordooster en koelde het heel snel af.
Quote selectie