Ik vrees ook een beetje voor jouw regio: invloed van NO-wind. Verschil vroeger is dat men het toen, bij gelijke temperaturen, waarschijnlijk gewoon warm vond. Men wist niet beter. Anno 2026, in het internettijdperk, vergelijken mensen wellicht sneller met andere gebieden.
Parijs noteerde vandaag een mooi maandrecord voor de minimumtemperatuur. Het zou mooi zijn als dat bij ons ook kan.
Quote selectie