Maar dan wel minimaal 4 dagen op rij, een code geel voor een 'losse' hete dag is pas bij een Tx van 35 graden.
Gisteren heeft Rotterdam Airport royaal de 27 graden gehaald (zelfs 29,0) en ik vermoed dat het vandaag ook wel zal lukken. Vanaf dinsdag sowieso.
Overigens zal de humidex vandaag ook nog wel oplopen tot ruim boven de 30 graden doordat het dauwpunt in de loop van de dag 5-7 graden stijgt.
ok, duidelijk. Dat dauwpunt maakt idd veel uit. Het waait nu wel meer dan gisteren, dat voelt weer wat koeler.
Quote selectie