Vandaag volgens KNMI voor Zuid-Holland weer een hittewaarschuwing bij maxima 25-28. Ik snap dat niet.
idd, met wat drogere en ook minder warme lucht is het wmb nu alleen onder grote riveren code geel waardig, of alleen Limburg en Brabant, waar het 30°C kan worden.
Quote selectie