Ja, vanochtend is het redelijk koel. Morgenochtend ook, maar het zal vanmiddag toch wel weer drukkend gaan aanvoelen.
En ik als fitte 20'er heb daar misschien niet heel veel last van, maar waarschuwingen zijn er juist voor de kwetsbaren.