Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re: Ennnnnnn we hebben er weer eentje hoor... ja hoor.
Bericht van: Boyan (Zwijndrecht NL) , 23-06-2026 11:39
Het was vanmorgen zelfs op de radio..
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Ennnnnnn we hebben er weer eentje hoor... ja hoor.
(
1412)
Robert(Vlaardingen) -- 23-06-2026 11:30
Re: Ennnnnnn we hebben er weer eentje hoor... ja hoor.
(
539)
Dennis (Nieuw-Vossemeer) -- 23-06-2026 11:35
Re: Ennnnnnn we hebben er weer eentje hoor... ja hoor.
(
327)
Boyan (Zwijndrecht NL)
(
-1m)
-- 23-06-2026 11:39
Het Winbericht was veel leuker
(
343)
Herman (Den Helder)
(
4m)
-- 23-06-2026 11:44
Re: Het Winbericht was veel leuker
(
69)
Lars (Harlingen) -- 23-06-2026 13:23
Die term is door Weeronline bedacht, het is een hittegolf +5 graden
(
340)
Timo (Velp)
(
18m)
-- 23-06-2026 11:47
ja, mee eens.
(
186)
Eric, Rotterdam -- 23-06-2026 11:51
Ook eens, doet recht aan de intensiteit van de warmte
(
131)
Johan (Scharnegoutum, Frl.) -- 23-06-2026 12:02
Waar is het woord "hitte-dome"
(
165)
Guus (Drachten) -- 23-06-2026 12:08
hier wel courant sprake van hittekoepel in weersverwachtingen en media
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 23-06-2026 13:36
Re: Waar is het woord "hitte-dome"
(
31)
Peter (Ameide) -- 23-06-2026 13:47
Op weer.nl spreken we bij situaties als deze idd van een hittekoepel
Eva (Apeldoorn) -- 23-06-2026 15:28
Is precies zo ook door mijzelf bedacht in 2019 met de 40C+ hittegolf .
(
5)
Hans (Diemen)
(
-1m)
-- 23-06-2026 19:45
Hittegolfverloop 1976 versus 2026. Volkel.
(
583)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 11:47
goed bezig Koos. Ben benieuwd
Martijn (Den Bosch) -- 23-06-2026 12:06
Re: Hittegolfverloop 1976 versus 2026. Volkel.
(
170)
Seppie (Buren GLD.) -- 23-06-2026 12:11
Re: Hittegolfverloop 1976 versus 2026. Volkel.
(
59)
Rizky (Ninove) -- 23-06-2026 13:17
Re: Hittegolfverloop 1976 versus 2026. Volkel.
(
120)
Seppie (Buren GLD.) -- 23-06-2026 12:32
Helaas gaf Volkel toen geen zonuren op zie ik
(
89)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 12:34
Re: Helaas gaf Volkel toen geen zonuren op zie ik
(
56)
Seppie (Buren GLD.) -- 23-06-2026 13:07
Re: Ennnnnnn we hebben er weer eentje hoor... ja hoor.
(
221)
Jarno (Roosendaal)
(
2m)
-- 23-06-2026 11:49
Deze term bestaat toch ook? Prima term als het geen normale hittegolf
(
142)
Paul (Geldrop) -- 23-06-2026 12:07
Eenvoudige uitleg: één idioot noemt het zo, de pers leest
(
4)
Katya - As (B)
(
74m)
-- 23-06-2026 19:55