Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re: Ennnnnnn we hebben er weer eentje hoor... ja hoor.
Bericht van: Jarno (Roosendaal) , 23-06-2026 11:49
Ik vind deze term eigenlijk prima. Niets mis mee..
Quote selectie
Dol op extremen, records, sneeuw, ijs, hitte en zon! Gilze-Rijen 2019: als eerste station Warnsveld verbroken, als eerste 39 graden gepasseerd, ook als eerste 40 graden en de hoogste temperatuur van Nederland met 40,7!
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Ennnnnnn we hebben er weer eentje hoor... ja hoor.
(
1412)
Robert(Vlaardingen) -- 23-06-2026 11:30
Re: Ennnnnnn we hebben er weer eentje hoor... ja hoor.
(
540)
Dennis (Nieuw-Vossemeer) -- 23-06-2026 11:35
Re: Ennnnnnn we hebben er weer eentje hoor... ja hoor.
(
327)
Boyan (Zwijndrecht NL)
(
-1m)
-- 23-06-2026 11:39
Het Winbericht was veel leuker
(
343)
Herman (Den Helder)
(
4m)
-- 23-06-2026 11:44
Re: Het Winbericht was veel leuker
(
70)
Lars (Harlingen) -- 23-06-2026 13:23
Die term is door Weeronline bedacht, het is een hittegolf +5 graden
(
340)
Timo (Velp)
(
18m)
-- 23-06-2026 11:47
ja, mee eens.
(
187)
Eric, Rotterdam -- 23-06-2026 11:51
Ook eens, doet recht aan de intensiteit van de warmte
(
132)
Johan (Scharnegoutum, Frl.) -- 23-06-2026 12:02
Waar is het woord "hitte-dome"
(
165)
Guus (Drachten) -- 23-06-2026 12:08
hier wel courant sprake van hittekoepel in weersverwachtingen en media
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 23-06-2026 13:36
Re: Waar is het woord "hitte-dome"
(
31)
Peter (Ameide) -- 23-06-2026 13:47
Op weer.nl spreken we bij situaties als deze idd van een hittekoepel
Eva (Apeldoorn) -- 23-06-2026 15:28
Is precies zo ook door mijzelf bedacht in 2019 met de 40C+ hittegolf .
(
5)
Hans (Diemen)
(
-1m)
-- 23-06-2026 19:45
Hittegolfverloop 1976 versus 2026. Volkel.
(
583)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 11:47
goed bezig Koos. Ben benieuwd
Martijn (Den Bosch) -- 23-06-2026 12:06
Re: Hittegolfverloop 1976 versus 2026. Volkel.
(
170)
Seppie (Buren GLD.) -- 23-06-2026 12:11
Re: Hittegolfverloop 1976 versus 2026. Volkel.
(
59)
Rizky (Ninove) -- 23-06-2026 13:17
Re: Hittegolfverloop 1976 versus 2026. Volkel.
(
121)
Seppie (Buren GLD.) -- 23-06-2026 12:32
Helaas gaf Volkel toen geen zonuren op zie ik
(
89)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 12:34
Re: Helaas gaf Volkel toen geen zonuren op zie ik
(
57)
Seppie (Buren GLD.) -- 23-06-2026 13:07
Re: Ennnnnnn we hebben er weer eentje hoor... ja hoor.
(
222)
Jarno (Roosendaal)
(
2m)
-- 23-06-2026 11:49
Deze term bestaat toch ook? Prima term als het geen normale hittegolf
(
143)
Paul (Geldrop) -- 23-06-2026 12:07
Eenvoudige uitleg: één idioot noemt het zo, de pers leest
(
5)
Katya - As (B)
(
74m)
-- 23-06-2026 19:55