Re: Het Winbericht was veel leuker

Bericht van: Lars (Harlingen) , 23-06-2026 13:23 

Inderdaad, zo jammer dat Wim hier niet meer actief is. Als er een wimbericht kwam, dan wist ik dat er ECHT warmte aan kwam. Niet van dat geroeptoeter.

Iedere te koude dag, is er één teveel.

Ennnnnnn we hebben er weer eentje hoor... ja hoor.   ( 1412)
Robert(Vlaardingen) -- 23-06-2026 11:30
Re: Ennnnnnn we hebben er weer eentje hoor... ja hoor.   ( 539)
Dennis (Nieuw-Vossemeer) -- 23-06-2026 11:35
Re: Ennnnnnn we hebben er weer eentje hoor... ja hoor.   ( 327)
Boyan (Zwijndrecht NL) ( -1m) -- 23-06-2026 11:39
Het Winbericht was veel leuker   ( 343)
Herman (Den Helder) ( 4m) -- 23-06-2026 11:44
Re: Het Winbericht was veel leuker   ( 70)
Lars (Harlingen) -- 23-06-2026 13:23
Die term is door Weeronline bedacht, het is een hittegolf +5 graden   ( 340)
Timo (Velp) ( 18m) -- 23-06-2026 11:47
ja, mee eens.   ( 186)
Eric, Rotterdam -- 23-06-2026 11:51
Ook eens, doet recht aan de intensiteit van de warmte   ( 131)
Johan (Scharnegoutum, Frl.) -- 23-06-2026 12:02
Waar is het woord "hitte-dome"   ( 165)
Guus (Drachten) -- 23-06-2026 12:08
  hier wel courant sprake van hittekoepel in weersverwachtingen en media  
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 23-06-2026 13:36
Re: Waar is het woord "hitte-dome"   ( 31)
Peter (Ameide) -- 23-06-2026 13:47
Is precies zo ook door mijzelf bedacht in 2019 met de 40C+ hittegolf .   ( 5)
Hans (Diemen) ( -1m) -- 23-06-2026 19:45
Hittegolfverloop 1976 versus 2026. Volkel.   ( 583)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 11:47
  goed bezig Koos. Ben benieuwd  
Martijn (Den Bosch) -- 23-06-2026 12:06
Re: Hittegolfverloop 1976 versus 2026. Volkel.   ( 170)
Seppie (Buren GLD.) -- 23-06-2026 12:11
Re: Hittegolfverloop 1976 versus 2026. Volkel.   ( 59)
Rizky (Ninove) -- 23-06-2026 13:17
Re: Hittegolfverloop 1976 versus 2026. Volkel.   ( 120)
Seppie (Buren GLD.) -- 23-06-2026 12:32
Helaas gaf Volkel toen geen zonuren op zie ik   ( 89)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 12:34
Re: Helaas gaf Volkel toen geen zonuren op zie ik   ( 56)
Seppie (Buren GLD.) -- 23-06-2026 13:07
Re: Ennnnnnn we hebben er weer eentje hoor... ja hoor.   ( 221)
Jarno (Roosendaal) ( 2m) -- 23-06-2026 11:49
Eenvoudige uitleg: één idioot noemt het zo, de pers leest   ( 5)
Katya - As (B) ( 74m) -- 23-06-2026 19:55