hier wel courant sprake van hittekoepel in weersverwachtingen en media

Bericht van: Peter (Mariakerke bij Gent) , 23-06-2026 13:36 


Ennnnnnn we hebben er weer eentje hoor... ja hoor.   ( 1413)
Robert(Vlaardingen) -- 23-06-2026 11:30
Re: Ennnnnnn we hebben er weer eentje hoor... ja hoor.   ( 540)
Dennis (Nieuw-Vossemeer) -- 23-06-2026 11:35
Re: Ennnnnnn we hebben er weer eentje hoor... ja hoor.   ( 327)
Boyan (Zwijndrecht NL) ( -1m) -- 23-06-2026 11:39
Het Winbericht was veel leuker   ( 343)
Herman (Den Helder) ( 4m) -- 23-06-2026 11:44
Re: Het Winbericht was veel leuker   ( 70)
Lars (Harlingen) -- 23-06-2026 13:23
Die term is door Weeronline bedacht, het is een hittegolf +5 graden   ( 341)
Timo (Velp) ( 18m) -- 23-06-2026 11:47
ja, mee eens.   ( 187)
Eric, Rotterdam -- 23-06-2026 11:51
Ook eens, doet recht aan de intensiteit van de warmte   ( 132)
Johan (Scharnegoutum, Frl.) -- 23-06-2026 12:02
Waar is het woord "hitte-dome"   ( 166)
Guus (Drachten) -- 23-06-2026 12:08
  hier wel courant sprake van hittekoepel in weersverwachtingen en media  
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 23-06-2026 13:36
Re: Waar is het woord "hitte-dome"   ( 31)
Peter (Ameide) -- 23-06-2026 13:47
Is precies zo ook door mijzelf bedacht in 2019 met de 40C+ hittegolf .   ( 5)
Hans (Diemen) ( -1m) -- 23-06-2026 19:45
Hittegolfverloop 1976 versus 2026. Volkel.   ( 583)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 11:47
  goed bezig Koos. Ben benieuwd  
Martijn (Den Bosch) -- 23-06-2026 12:06
Re: Hittegolfverloop 1976 versus 2026. Volkel.   ( 171)
Seppie (Buren GLD.) -- 23-06-2026 12:11
Re: Hittegolfverloop 1976 versus 2026. Volkel.   ( 60)
Rizky (Ninove) -- 23-06-2026 13:17
Re: Hittegolfverloop 1976 versus 2026. Volkel.   ( 121)
Seppie (Buren GLD.) -- 23-06-2026 12:32
Helaas gaf Volkel toen geen zonuren op zie ik   ( 90)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 12:34
Re: Helaas gaf Volkel toen geen zonuren op zie ik   ( 57)
Seppie (Buren GLD.) -- 23-06-2026 13:07
Re: Ennnnnnn we hebben er weer eentje hoor... ja hoor.   ( 222)
Jarno (Roosendaal) ( 2m) -- 23-06-2026 11:49
Eenvoudige uitleg: één idioot noemt het zo, de pers leest   ( 5)
Katya - As (B) ( 74m) -- 23-06-2026 19:55