Daarover heb ik als ik mij het goed herinner destijds niet over gepost. Zo'n "superhittegolf" is in 2019 in de Bilt niet gehaald, of dat regionaal wel is gelukt weet ik niet meer uit m'n hoofd.
Maar ik heb toch veel liever koelte dan dit soort hitte en bijbehorende records.
Mooi onweer is wel welkom. 
Ik laat ook wel eens m'n gedachtes gaan over een "net niet" hittegolf.
Quote selectie