Rondje tact?

Bericht van: Hadassah (Waddinxveen) , 23-06-2026 12:36 

Hier is het 27,1C in Zwitserland. Maar het voelt echt heerlijk aan op de een of andere manier. Het waait en het voelt totaal niet vochtig aan. Veel beter dan in Nederland. Hierbij nog een foto van een hike die ik heb gemaakt in de buurt:



Rondje tact?   ( 749)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 12:36
Ohw...wat een prutland leef ik toch in...   ( 342)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 13:28
Soms denk ik dat ook.   ( 165)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 13:41
Rotterdam Airport warmste van het land nu.   ( 287)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 23-06-2026 13:43
Rv is hier wel een ding, echt storend en maakt deze hittegolf   ( 145)
Sam (Diksmuide) -- 23-06-2026 14:04
Re: Rondje tact?   ( 79)
Hans (Halle-Zoersel) -- 23-06-2026 14:26
Oh wat leuk!! Waar ben je?   ( 41)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 15:30
Re: Oh wat leuk!! Waar ben je?   ( 31)
Hans (Halle-Zoersel) -- 23-06-2026 15:57
Oh dat is ook een prachtige omgeving!   ( 22)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 16:03