Bericht van: Hadassah (Waddinxveen)
, 23-06-2026 12:36
Hier is het 27,1C in Zwitserland. Maar het voelt echt heerlijk aan op de een of andere manier. Het waait en het voelt totaal niet vochtig aan. Veel beter dan in Nederland. Hierbij nog een foto van een hike die ik heb gemaakt in de buurt: