Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Oh wat leuk!! Waar ben je?
Bericht van: Hadassah (Waddinxveen) , 23-06-2026 15:30
Ik ben in Val d’Anniviers.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Rondje tact?
(
748)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 12:36
Ohw...wat een prutland leef ik toch in...
(
342)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 23-06-2026 13:28
Soms denk ik dat ook.
(
165)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 13:41
hier een graad minder, maar in de zon kan het nu snel oplopen
Eric, Rotterdam -- 23-06-2026 13:33
Rotterdam Airport warmste van het land nu.
(
287)
Jelmer (Vlaardingen)
(
-2m)
-- 23-06-2026 13:43
Rv is hier wel een ding, echt storend en maakt deze hittegolf
(
145)
Sam (Diksmuide) -- 23-06-2026 14:04
Re: Rondje tact?
(
79)
Hans (Halle-Zoersel) -- 23-06-2026 14:26
Oh wat leuk!! Waar ben je?
(
41)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 15:30
Re: Oh wat leuk!! Waar ben je?
(
31)
Hans (Halle-Zoersel) -- 23-06-2026 15:57
Oh dat is ook een prachtige omgeving!
(
22)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 16:03