Ohw...wat een prutland leef ik toch in...

Bericht van: Frank (Doetinchem) , 23-06-2026 13:28 

Plat, gras, koeien, sloten en grote gebieden met steen en asfalt. Ik was graag in een land met bergen geboren.  Daarom ook iedere zomervakantie naar de bergen toe. Uitgezonderd dit jaar: Aankomende maandag voor vijftien dagen naar Terschelling... Nou ja, de 'berg' achter West-Terschelling maar beklimmen met fraai uitzicht over de omgeving.

Bericht laatst bijgewerkt: 23-06-2026 13:28
http://www.bouwcommunicatie.nl/bouw-weer/

Rondje tact?   ( 748)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 12:36
Ohw...wat een prutland leef ik toch in...   ( 342)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 13:28
Soms denk ik dat ook.   ( 165)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 13:41
Rotterdam Airport warmste van het land nu.   ( 287)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 23-06-2026 13:43
Rv is hier wel een ding, echt storend en maakt deze hittegolf   ( 145)
Sam (Diksmuide) -- 23-06-2026 14:04
Re: Rondje tact?   ( 78)
Hans (Halle-Zoersel) -- 23-06-2026 14:26
Oh wat leuk!! Waar ben je?   ( 40)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 15:30
Re: Oh wat leuk!! Waar ben je?   ( 31)
Hans (Halle-Zoersel) -- 23-06-2026 15:57
Oh dat is ook een prachtige omgeving!   ( 22)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 16:03