Oh dat is ook een prachtige omgeving!

Bericht van: Hadassah (Waddinxveen) , 23-06-2026 16:03 

Geniet nog van je laatste dag daar. Voordat je in de walgelijke hitte terugkomt in Nederland. Wij zitten hier nog tot 5 juli.


Rondje tact?   ( 749)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 12:36
Ohw...wat een prutland leef ik toch in...   ( 342)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 13:28
Soms denk ik dat ook.   ( 165)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 13:41
Rotterdam Airport warmste van het land nu.   ( 288)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 23-06-2026 13:43
Rv is hier wel een ding, echt storend en maakt deze hittegolf   ( 145)
Sam (Diksmuide) -- 23-06-2026 14:04
Re: Rondje tact?   ( 79)
Hans (Halle-Zoersel) -- 23-06-2026 14:26
Oh wat leuk!! Waar ben je?   ( 41)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 15:30
Re: Oh wat leuk!! Waar ben je?   ( 32)
Hans (Halle-Zoersel) -- 23-06-2026 15:57
Oh dat is ook een prachtige omgeving!   ( 23)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 16:03