Soms denk ik dat ook.

Bericht van: Hadassah (Waddinxveen) , 23-06-2026 13:41 

Zwitserland staat bij mij op nummer 1 qua land om te wonen. Veel welvaart, alles is goed geregeld, vrijheid van religie, en die prachtige bergen….. ja, ooit hoop ik hiernaartoe te kunnen verhuizen en dan mijn leven hier op te kunnen bouwen.


Rondje tact?   ( 748)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 12:36
Ohw...wat een prutland leef ik toch in...   ( 341)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 13:28
Soms denk ik dat ook.   ( 165)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 13:41
Rotterdam Airport warmste van het land nu.   ( 287)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 23-06-2026 13:43
Rv is hier wel een ding, echt storend en maakt deze hittegolf   ( 145)
Sam (Diksmuide) -- 23-06-2026 14:04
Re: Rondje tact?   ( 78)
Hans (Halle-Zoersel) -- 23-06-2026 14:26
Oh wat leuk!! Waar ben je?   ( 40)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 15:30
Re: Oh wat leuk!! Waar ben je?   ( 31)
Hans (Halle-Zoersel) -- 23-06-2026 15:57
Oh dat is ook een prachtige omgeving!   ( 22)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 16:03