De zomer piekt even heel hard, om daarna weer snel te dalen. Zelfs wat onder normaal op 850hpa en aifs oper sterk wisselvallig. Rond de 20 is wel wat mager, maar na de schroeihitte heb ik er even niet zoveel moeite mee. Waarom kan het nooit meer wat normaler...
Quote selectie
( 182)