Kom maar door, 20 graden! Rest van de zomer zo als het even kan 🙂

Bericht van: Robin (Tiel) , 24-06-2026 15:47 

Voorheen Robin (Arnhem-Zuid)

AIFS 06z. Zomer na het weekend op een lager pitje   ( 1636)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 24-06-2026 15:14
Ja hoor, ik ga ook een keer naar Terschelling   ( 660)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-06-2026 15:20
  verkoeling zul je krijgen Frank. 😉  
Eric, Rotterdam -- 24-06-2026 16:40
Toch soort blauwdruk mogelijk van de zomer... net als in mei   ( 583)
Carlo (Veenendaal) -- 24-06-2026 15:26
Was volgens mij ook verwacht door Reinout?   ( 318)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-06-2026 15:46
Inderdaad, de optie kwam meer en meer bovendrijven   ( 205)
Carlo (Veenendaal) -- 24-06-2026 15:49
Hier was ik dus al bang voor, het mooiste weer vd wereld   ( 376)
Nick (Wierden) -- 24-06-2026 15:45
Re: Hier was ik dus al bang voor, het mooiste weer vd wereld   ( 180)
Peter (Haarlem) -- 24-06-2026 16:08
Na twee hittegolven, en een uitzonderlijk warme   ( 87)
Katya - As (B) ( 74m) -- 24-06-2026 16:41
Re: Kom maar door, 20 graden! Rest van de zomer zo als het even kan 🙂   ( 182)
Robert(Vlaardingen) -- 24-06-2026 16:01
Re: AIFS 06z. Zomer na het weekend op een lager pitje   ( 114)
Lars (Harlingen) -- 24-06-2026 16:35