Na twee hittegolven, en een uitzonderlijk warme

Bericht van: Katya - As (B) , 24-06-2026 16:41 

periode krijgen we dit weer. En wellicht in juli ergens dé opmerking ‘veel hebben we nog niet gehad’. Mensen hebben een selectief geheugen. Ik ga morgen thuisblijven omdat het niet meer te doen is. Het is bijna 36 graden. Bijna zo warm als een mensenlichaam. En als het dan efkes leefbaarder wordt voor de meeste mensen, begint ‘t gezever weer.

De temperaturen buiten worden gemeten vanop de eerste verdieping 🙂.

AIFS 06z. Zomer na het weekend op een lager pitje   ( 1634)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 24-06-2026 15:14
Ja hoor, ik ga ook een keer naar Terschelling   ( 660)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-06-2026 15:20
  verkoeling zul je krijgen Frank. 😉  
Eric, Rotterdam -- 24-06-2026 16:40
Toch soort blauwdruk mogelijk van de zomer... net als in mei   ( 583)
Carlo (Veenendaal) -- 24-06-2026 15:26
Was volgens mij ook verwacht door Reinout?   ( 318)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-06-2026 15:46
Inderdaad, de optie kwam meer en meer bovendrijven   ( 204)
Carlo (Veenendaal) -- 24-06-2026 15:49
Hier was ik dus al bang voor, het mooiste weer vd wereld   ( 376)
Nick (Wierden) -- 24-06-2026 15:45
Re: Hier was ik dus al bang voor, het mooiste weer vd wereld   ( 180)
Peter (Haarlem) -- 24-06-2026 16:08
Na twee hittegolven, en een uitzonderlijk warme   ( 87)
Katya - As (B) ( 74m) -- 24-06-2026 16:41
Re: Kom maar door, 20 graden! Rest van de zomer zo als het even kan 🙂   ( 182)
Robert(Vlaardingen) -- 24-06-2026 16:01
Re: AIFS 06z. Zomer na het weekend op een lager pitje   ( 114)
Lars (Harlingen) -- 24-06-2026 16:35