Re: AIFS 06z. Zomer na het weekend op een lager pitje

Bericht van: Lars (Harlingen) , 24-06-2026 16:35 

Precies mijn gevoel. Het zal ook niet blijven steken bij 25 graden, wat voor iedereen aangenaam is. Maar het moet direct weer de frisse variant worden. 

Iedere te koude dag, is er één teveel.

AIFS 06z. Zomer na het weekend op een lager pitje   ( 1638)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 24-06-2026 15:14
Ja hoor, ik ga ook een keer naar Terschelling   ( 661)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-06-2026 15:20
  verkoeling zul je krijgen Frank. 😉  
Eric, Rotterdam -- 24-06-2026 16:40
Toch soort blauwdruk mogelijk van de zomer... net als in mei   ( 585)
Carlo (Veenendaal) -- 24-06-2026 15:26
Was volgens mij ook verwacht door Reinout?   ( 318)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-06-2026 15:46
Inderdaad, de optie kwam meer en meer bovendrijven   ( 205)
Carlo (Veenendaal) -- 24-06-2026 15:49
Hier was ik dus al bang voor, het mooiste weer vd wereld   ( 377)
Nick (Wierden) -- 24-06-2026 15:45
Re: Hier was ik dus al bang voor, het mooiste weer vd wereld   ( 182)
Peter (Haarlem) -- 24-06-2026 16:08
Na twee hittegolven, en een uitzonderlijk warme   ( 88)
Katya - As (B) ( 74m) -- 24-06-2026 16:41
Re: Kom maar door, 20 graden! Rest van de zomer zo als het even kan 🙂   ( 184)
Robert(Vlaardingen) -- 24-06-2026 16:01
Re: AIFS 06z. Zomer na het weekend op een lager pitje   ( 117)
Lars (Harlingen) -- 24-06-2026 16:35