Re: Hier was ik dus al bang voor, het mooiste weer vd wereld

Bericht van: Peter (Haarlem) , 24-06-2026 16:08 

Dat wordt weer een flinke domper. Denk je eindelijk vertrokken te zijn voor een mooie, lange, periode van het ultieme zomerweer, krijg je de deksel weer op de neus met fris, nat en bewolkt anti-zomerweer. Ik ben blij dat ik medio augustus nog een vakantie in het verschiet heb met 3 weken dit hete zomerweer zonder je zorgen hoeven te maken dat het omslaat.


AIFS 06z. Zomer na het weekend op een lager pitje   ( 1636)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 24-06-2026 15:14
Ja hoor, ik ga ook een keer naar Terschelling   ( 661)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-06-2026 15:20
  verkoeling zul je krijgen Frank. 😉  
Eric, Rotterdam -- 24-06-2026 16:40
Toch soort blauwdruk mogelijk van de zomer... net als in mei   ( 585)
Carlo (Veenendaal) -- 24-06-2026 15:26
Was volgens mij ook verwacht door Reinout?   ( 318)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 24-06-2026 15:46
Inderdaad, de optie kwam meer en meer bovendrijven   ( 205)
Carlo (Veenendaal) -- 24-06-2026 15:49
Hier was ik dus al bang voor, het mooiste weer vd wereld   ( 377)
Nick (Wierden) -- 24-06-2026 15:45
Re: Hier was ik dus al bang voor, het mooiste weer vd wereld   ( 182)
Peter (Haarlem) -- 24-06-2026 16:08
Na twee hittegolven, en een uitzonderlijk warme   ( 88)
Katya - As (B) ( 74m) -- 24-06-2026 16:41
Re: Kom maar door, 20 graden! Rest van de zomer zo als het even kan 🙂   ( 183)
Robert(Vlaardingen) -- 24-06-2026 16:01
Re: AIFS 06z. Zomer na het weekend op een lager pitje   ( 115)
Lars (Harlingen) -- 24-06-2026 16:35