Icon-d2 en Arome regionaal al 38 graden vrijdag 14 uur

Bericht van: Julian (Arnhem) , 24-06-2026 15:51 

Icon-d2 en Arome gaan inmiddels tot vrijdagmiddag 14 uur en laten op dat moment beide al 38'ers zien regionaal. Arome is daarbij iets warmer met zelfs al een paar plekjes met 40 graden, echter blijft het westen daar wel wat meer achter. 


Icon-d2 en Arome regionaal al 38 graden vrijdag 14 uur   ( 1447)
Julian (Arnhem) ( 10m) -- 24-06-2026 15:51
HARMONIE 10z is wederom zeer extreem   ( 987)
Timo (Velp) ( 18m) -- 24-06-2026 15:56
Ah, op WZ is de 11z run al uit. Het westen is ook ineens warmer   ( 797)
Timo (Velp) ( 18m) -- 24-06-2026 16:01
Re: Icon-d2 en Arome regionaal al 38 graden vrijdag 14 uur   ( 552)
Robert(Vlaardingen) -- 24-06-2026 15:56
Zou het....   ( 558)
Lars (Harlingen) -- 24-06-2026 16:01
Harmonie 11z heeft een T2m van 41 graden   ( 463)
Kevin (Almere) -- 24-06-2026 16:27
Dan zal boven het junirecord van 38,4°C uitkomen wel lukken   ( 65)
Stan (Oss) ( 7m) -- 24-06-2026 17:25