Zou het....

Bericht van: Lars (Harlingen) , 24-06-2026 16:01 

ooit zo warm geweest zijn in Harlingen?... ik ben benieuwd wat het exact gaat worden vrijdag. De paarse kleuren reiken zelfs tot kaap Harlingen!

Iedere te koude dag, is er één teveel.

Icon-d2 en Arome regionaal al 38 graden vrijdag 14 uur   ( 1448)
Julian (Arnhem) ( 10m) -- 24-06-2026 15:51
HARMONIE 10z is wederom zeer extreem   ( 989)
Timo (Velp) ( 18m) -- 24-06-2026 15:56
Ah, op WZ is de 11z run al uit. Het westen is ook ineens warmer   ( 799)
Timo (Velp) ( 18m) -- 24-06-2026 16:01
Re: Icon-d2 en Arome regionaal al 38 graden vrijdag 14 uur   ( 553)
Robert(Vlaardingen) -- 24-06-2026 15:56
Zou het....   ( 559)
Lars (Harlingen) -- 24-06-2026 16:01
Harmonie 11z heeft een T2m van 41 graden   ( 465)
Kevin (Almere) -- 24-06-2026 16:27
Dan zal boven het junirecord van 38,4°C uitkomen wel lukken   ( 65)
Stan (Oss) ( 7m) -- 24-06-2026 17:25