HARMONIE 10z is wederom zeer extreem

Bericht van: Timo (Velp) , 24-06-2026 15:56 

Lokaal zelfs 42 graden in de steden.. het noorden doet ook goed mee.  Het zou mij niets verbazen als het nationale hitterecord eraan gaat vrijdag met station Deelen als koploper.

 

 

Bericht laatst bijgewerkt: 24-06-2026 15:59
Liefhebber van de herfst en winter met een voorkeur voor donker weer. Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel.

Icon-d2 en Arome regionaal al 38 graden vrijdag 14 uur   ( 1448)
Julian (Arnhem) ( 10m) -- 24-06-2026 15:51
HARMONIE 10z is wederom zeer extreem   ( 989)
Timo (Velp) ( 18m) -- 24-06-2026 15:56
Ah, op WZ is de 11z run al uit. Het westen is ook ineens warmer   ( 798)
Timo (Velp) ( 18m) -- 24-06-2026 16:01
Re: Icon-d2 en Arome regionaal al 38 graden vrijdag 14 uur   ( 552)
Robert(Vlaardingen) -- 24-06-2026 15:56
Zou het....   ( 558)
Lars (Harlingen) -- 24-06-2026 16:01
Harmonie 11z heeft een T2m van 41 graden   ( 463)
Kevin (Almere) -- 24-06-2026 16:27
Dan zal boven het junirecord van 38,4°C uitkomen wel lukken   ( 65)
Stan (Oss) ( 7m) -- 24-06-2026 17:25