Harmonie 11z heeft een T2m van 41 graden

Bericht van: Kevin (Almere) , 24-06-2026 16:27 

Gelukkig vervolgens wel afkoeling door buien, maar waar gaat dit heen. 

 


Icon-d2 en Arome regionaal al 38 graden vrijdag 14 uur   ( 1448)
Julian (Arnhem) ( 10m) -- 24-06-2026 15:51
HARMONIE 10z is wederom zeer extreem   ( 989)
Timo (Velp) ( 18m) -- 24-06-2026 15:56
Ah, op WZ is de 11z run al uit. Het westen is ook ineens warmer   ( 799)
Timo (Velp) ( 18m) -- 24-06-2026 16:01
Re: Icon-d2 en Arome regionaal al 38 graden vrijdag 14 uur   ( 553)
Robert(Vlaardingen) -- 24-06-2026 15:56
Zou het....   ( 558)
Lars (Harlingen) -- 24-06-2026 16:01
Harmonie 11z heeft een T2m van 41 graden   ( 465)
Kevin (Almere) -- 24-06-2026 16:27
Dan zal boven het junirecord van 38,4°C uitkomen wel lukken   ( 65)
Stan (Oss) ( 7m) -- 24-06-2026 17:25