Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re: Icon-d2 en Arome regionaal al 38 graden vrijdag 14 uur
Bericht van: Robert(Vlaardingen) , 24-06-2026 15:56
Alsjeblieft zeg, blij als dit allemaal weer voorbij is.
Quote selectie
Het weer kun je verwachten, voorspellen kan niemand.
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Icon-d2 en Arome regionaal al 38 graden vrijdag 14 uur
(
1448)
Julian (Arnhem)
(
10m)
-- 24-06-2026 15:51
HARMONIE 10z is wederom zeer extreem
(
989)
Timo (Velp)
(
18m)
-- 24-06-2026 15:56
Ah, op WZ is de 11z run al uit. Het westen is ook ineens warmer
(
799)
Timo (Velp)
(
18m)
-- 24-06-2026 16:01
Re: Icon-d2 en Arome regionaal al 38 graden vrijdag 14 uur
(
553)
Robert(Vlaardingen) -- 24-06-2026 15:56
Zou het....
(
558)
Lars (Harlingen) -- 24-06-2026 16:01
Harmonie 11z heeft een T2m van 41 graden
(
464)
Kevin (Almere) -- 24-06-2026 16:27
Dan zal boven het junirecord van 38,4°C uitkomen wel lukken
(
65)
Stan (Oss)
(
7m)
-- 24-06-2026 17:25