Beste Luc, ik zie de laatste tijd veel frustratie in je berichten? Geen flauw idee waarom. Er zijn toch gewoon 3 dagrecords op rij gesneuveld deze week in Ukkel? En dan niet met een halve graad maar met meerdere graden.
Het is gewoon bizar wat we meemaken. Zeker in combinatie met de minimum temperaturen. Dik 24 graden deze week. Oke, net geen 25 waar je eerder deze week een bericht over schreef dat het belachelijk zou zijn om dit te verwachten. Maar zo heel veel ernaast was het nou ook weer niet.
En tja die net geen 40 graden in Limburg... afgerond was het dat wel met 0,03 tekort.