Ha, die wisseling was niet met opzet. Voortaan toch maar weer consequent altijd 'je' gebruiken, ook voor alle Belgen onder ons. En ja, helemaal als het dezelfde persoon betreft.
(en vorige bericht in die stijl aangepast)