Ik zie alleen dat Luc opmerkt dat de media er een steeds grotere hype van maken. Dat mag en, even los van de discussie over klimaatverandering, heeft hij daar ook een punt. Dat we er hier op WW soms ook een hype van maken, is toch anders - omdat wij meer in de materie zitten (dan het bredere publiek) kunnen we het namelijk ook in een breder perspectief plaatsen. Het laten zien van de (mogelijke) extremen is onderdeel van de lol van onze hobby.
Quote selectie