En mooie vangst. Ook fraai die mammatus-achtige structuren onderaan het aambeeld en alle ontladingen. En apart dat het hoogste deel in de schaduw is; het licht lijkt bijna horizontaal te gaan (maar er is nog geen roodverkleuring). Ergens aan de andere kant moet hoge bewolking zijn waar de zon onderdoor schijnt.