Re: Bijzonder, die video

Bericht van: Jan (Nijmegen) , 27-06-2026 10:42 

Ja, dat klopt volgens mij. We vlogen vanaf Engeland deels door de hoge (cirrus)bewolking heen. Boven de Noordzee en Rotterdam lag ook een veld met stapelwolken. Daar heb ik ook een foto van 😉



https://www.flickr.com/photos/30155994@N02/

Chaseverslag vanuit de lucht [26/06/26]   ( 798)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 27-06-2026 10:29
  WAW wat een beauty zeg  
luk@sinaai -- 27-06-2026 10:36
Bijzonder, die video   ( 135)
Bart (Abcoude) -- 27-06-2026 10:38
Re: Bijzonder, die video   ( 153)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 27-06-2026 10:42
Re: Bijzonder, die video   ( 17)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 27-06-2026 12:10
Re: Chaseverslag vanuit de lucht [26/06/26]   ( 135)
Alphons (Ubbergen) -- 27-06-2026 10:38
Re: Chaseverslag vanuit de lucht [26/06/26]   ( 54)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 27-06-2026 10:44
  Deze is wel heel gaaf!  
Joost (Gouda) ( -6m) -- 27-06-2026 10:43
Prachtig   ( 66)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 27-06-2026 10:43
  Schitterend vastgelegd Jan.  
Koos Spakman (Froombosch) -- 27-06-2026 12:04