Re: Chaseverslag vanuit de lucht [26/06/26]

Bericht van: Jan (Nijmegen) , 27-06-2026 10:44 

Ja, wat prachtig! Ik zat toen inderdaad al aan de oostkant van de bui, we vlogen er aan de zuidkant langs.

https://www.flickr.com/photos/30155994@N02/

Chaseverslag vanuit de lucht [26/06/26]   ( 798)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 27-06-2026 10:29
  WAW wat een beauty zeg  
luk@sinaai -- 27-06-2026 10:36
Bijzonder, die video   ( 135)
Bart (Abcoude) -- 27-06-2026 10:38
Re: Bijzonder, die video   ( 152)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 27-06-2026 10:42
Re: Bijzonder, die video   ( 17)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 27-06-2026 12:10
Re: Chaseverslag vanuit de lucht [26/06/26]   ( 135)
Alphons (Ubbergen) -- 27-06-2026 10:38
Re: Chaseverslag vanuit de lucht [26/06/26]   ( 54)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 27-06-2026 10:44
  Deze is wel heel gaaf!  
Joost (Gouda) ( -6m) -- 27-06-2026 10:43
Prachtig   ( 66)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 27-06-2026 10:43
  Schitterend vastgelegd Jan.  
Koos Spakman (Froombosch) -- 27-06-2026 12:04