Re: Chaseverslag vanuit de lucht [26/06/26]

Bericht van: Alphons (Ubbergen) , 27-06-2026 10:38 

Het was een mooie bui, ook omdat hij zo geïsoleerd lag. Ik heb de noordkant van deze bui vanaf de grond gefotografeerd. Iets later toen hij al wat roder kleurde. Er zaten opvallende uitsteeksels aan de ijskap. 



Chaseverslag vanuit de lucht [26/06/26]   ( 798)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 27-06-2026 10:29
  WAW wat een beauty zeg  
luk@sinaai -- 27-06-2026 10:36
Bijzonder, die video   ( 135)
Bart (Abcoude) -- 27-06-2026 10:38
Re: Bijzonder, die video   ( 153)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 27-06-2026 10:42
Re: Bijzonder, die video   ( 17)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 27-06-2026 12:10
Re: Chaseverslag vanuit de lucht [26/06/26]   ( 136)
Alphons (Ubbergen) -- 27-06-2026 10:38
Re: Chaseverslag vanuit de lucht [26/06/26]   ( 54)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 27-06-2026 10:44
  Deze is wel heel gaaf!  
Joost (Gouda) ( -6m) -- 27-06-2026 10:43
Prachtig   ( 66)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 27-06-2026 10:43
  Schitterend vastgelegd Jan.  
Koos Spakman (Froombosch) -- 27-06-2026 12:04