Bericht van: Alphons (Ubbergen)
, 27-06-2026 10:38
Het was een mooie bui, ook omdat hij zo geïsoleerd lag. Ik heb de noordkant van deze bui vanaf de grond gefotografeerd. Iets later toen hij al wat roder kleurde. Er zaten opvallende uitsteeksels aan de ijskap.