De eerste onweersbuien dienden zich in de kop van Noord Holland aan rond de middag.
Je kon ze mooi zien aankomen voor de kust/ uit het zuiden.
Heb een poosje op het strand van Callantsoog staan kijken. Toen er later weer een forse bui aan kwam ben ik naar Huisduinen gereden waar je vrij uitzicht hebt over land en zee. Werkelijk genoten. Hier een aantal foto's van vanmiddag