Trein van onweersbuien vandaag

Bericht van: Wiendeld (Eelde) , 27-06-2026 17:48 

De eerste onweersbuien dienden zich in de kop van Noord Holland aan rond de middag. 

Je kon ze mooi zien aankomen voor de kust/ uit het zuiden. 

Heb een poosje op het strand van Callantsoog staan kijken. Toen er later weer een forse bui aan kwam  ben ik naar Huisduinen gereden waar je vrij uitzicht hebt over land en zee. Werkelijk genoten. Hier een aantal foto's  van vanmiddag













Trein van onweersbuien vandaag   ( 1509)
Wiendeld (Eelde) -- 27-06-2026 17:48
Mooi! Was wel even nodig in het droge NW-ten, hier 10mm binnen.   ( 290)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 17:51
Na een doorbrekende zon...   ( 258)
Hans (Voorhout) -- 27-06-2026 17:54
Opnieuw al enige tijd gedreun….   ( 149)
David (Soest) -- 27-06-2026 17:56
Zeer gevaarlijk weer kop noord holland   ( 623)
marc (noord scharwoude) -- 27-06-2026 17:56
Zal deze geweest zijn denk ik.   ( 380)
Thom (Ens, Noordoostpolder) ( -4m) -- 27-06-2026 18:08
Hier een leeg spoor...   ( 276)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 18:05
Voor het binnenland rond 20u initiatie   ( 476)
Yaro (Wommelgem, Antwerpen) ( 14m) -- 27-06-2026 18:06