Mooi! Was wel even nodig in het droge NW-ten, hier 10mm binnen.

Bericht van: Theo (Buren Ameland) , 27-06-2026 17:51 

Bericht laatst bijgewerkt: 27-06-2026 17:52
De problemen van vandaag draaien niet om de aantallen van de bevolking hier op de planeet. We moeten die discussie heel duidelijk onderscheiden, we zijn daar vaak erg verward over. Niet de aantallen veroorzaken het probleem maar de manier waarop we produceren en consumeren en ons organiseren op deze planeet. Het is vooral ons consumptieniveau- de manier waarop de bevolking in het rijke deel van de wereld leeft- dat de planeet schade toebrengt.

Trein van onweersbuien vandaag   ( 1520)
Wiendeld (Eelde) -- 27-06-2026 17:48
Mooi! Was wel even nodig in het droge NW-ten, hier 10mm binnen.   ( 292)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 17:51
Na een doorbrekende zon...   ( 259)
Hans (Voorhout) -- 27-06-2026 17:54
Opnieuw al enige tijd gedreun….   ( 150)
David (Soest) -- 27-06-2026 17:56
Zeer gevaarlijk weer kop noord holland   ( 630)
marc (noord scharwoude) -- 27-06-2026 17:56
Zal deze geweest zijn denk ik.   ( 385)
Thom (Ens, Noordoostpolder) ( -4m) -- 27-06-2026 18:08
Hier een leeg spoor...   ( 280)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 18:05
Voor het binnenland rond 20u initiatie   ( 480)
Yaro (Wommelgem, Antwerpen) ( 14m) -- 27-06-2026 18:06