Opnieuw al enige tijd gedreun….

Bericht van: David (Soest) , 27-06-2026 17:56 

Van de Hoek van Holland bui, bijzonder over zo een afstand..toch duidelijk te horen…

Bericht laatst bijgewerkt: 27-06-2026 17:57

Trein van onweersbuien vandaag   ( 1511)
Wiendeld (Eelde) -- 27-06-2026 17:48
Mooi! Was wel even nodig in het droge NW-ten, hier 10mm binnen.   ( 291)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 17:51
Na een doorbrekende zon...   ( 259)
Hans (Voorhout) -- 27-06-2026 17:54
Opnieuw al enige tijd gedreun….   ( 150)
David (Soest) -- 27-06-2026 17:56
Zeer gevaarlijk weer kop noord holland   ( 626)
marc (noord scharwoude) -- 27-06-2026 17:56
Zal deze geweest zijn denk ik.   ( 382)
Thom (Ens, Noordoostpolder) ( -4m) -- 27-06-2026 18:08
Hier een leeg spoor...   ( 278)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 18:05
Voor het binnenland rond 20u initiatie   ( 478)
Yaro (Wommelgem, Antwerpen) ( 14m) -- 27-06-2026 18:06