Zal deze geweest zijn denk ik.

Bericht van: Thom (Ens, Noordoostpolder) , 27-06-2026 18:08 

Locatie op de foto gevonden en deze inslag zit eigenlijk precies boven de locatie.


Later die dag nog een inslag in de buurt trouwens;

Hier te vinden:
https://kachelmannwetter.com/de/blitze/noord-holland/20260627-1400z.html 


Trein van onweersbuien vandaag   ( 1520)
Wiendeld (Eelde) -- 27-06-2026 17:48
Mooi! Was wel even nodig in het droge NW-ten, hier 10mm binnen.   ( 292)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 17:51
Na een doorbrekende zon...   ( 259)
Hans (Voorhout) -- 27-06-2026 17:54
Opnieuw al enige tijd gedreun….   ( 150)
David (Soest) -- 27-06-2026 17:56
Zeer gevaarlijk weer kop noord holland   ( 630)
marc (noord scharwoude) -- 27-06-2026 17:56
Zal deze geweest zijn denk ik.   ( 386)
Thom (Ens, Noordoostpolder) ( -4m) -- 27-06-2026 18:08
Hier een leeg spoor...   ( 280)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 18:05
Voor het binnenland rond 20u initiatie   ( 480)
Yaro (Wommelgem, Antwerpen) ( 14m) -- 27-06-2026 18:06