Wat een zware onweersbuien zijn er de afgelopen uren in de kop van noord holland gevallen. Veel gevaarlijke inslagen.
Hier een inslag in mijn geboortedorp obdam.
Kan iemand zien hoe zwaar deze inslag is geweest?