Zeer gevaarlijk weer kop noord holland

Bericht van: marc (noord scharwoude) , 27-06-2026 17:56 

Wat een zware onweersbuien zijn er de afgelopen uren in de kop van noord holland gevallen. Veel gevaarlijke inslagen. 

Hier een inslag in mijn geboortedorp obdam.

Kan iemand zien hoe zwaar deze inslag is geweest?



Trein van onweersbuien vandaag   ( 1511)
Wiendeld (Eelde) -- 27-06-2026 17:48
Mooi! Was wel even nodig in het droge NW-ten, hier 10mm binnen.   ( 291)
Theo (Buren Ameland) -- 27-06-2026 17:51
Na een doorbrekende zon...   ( 259)
Hans (Voorhout) -- 27-06-2026 17:54
Opnieuw al enige tijd gedreun….   ( 149)
David (Soest) -- 27-06-2026 17:56
Zeer gevaarlijk weer kop noord holland   ( 626)
marc (noord scharwoude) -- 27-06-2026 17:56
Zal deze geweest zijn denk ik.   ( 382)
Thom (Ens, Noordoostpolder) ( -4m) -- 27-06-2026 18:08
Hier een leeg spoor...   ( 277)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 18:05
Voor het binnenland rond 20u initiatie   ( 477)
Yaro (Wommelgem, Antwerpen) ( 14m) -- 27-06-2026 18:06