Hoi Ronald, mooie foto! Ik ben vanavond voor 1 keer bijna jou buurman
. Hier in Deurningen hetzelfde beeld. Kan helaas nu geen foto's meer maken. Want we zitten net in het hotel en gordijnen even dichtgedaan ivm de kleine die al bijna slaapt
. Groetjes StayV.
.
( 168)
.
( 102)
.
( 44)
.
( 34)
.
( 28)
( 118)