Hier ook iets zichtbaar in het zuiden.

Bericht van: Wilfried (Amsterdam-Westerpark) , 27-06-2026 21:44 

Cumulus congestus. Kans dat het hier ook over een uur los gaat. 


Bericht laatst bijgewerkt: 27-06-2026 21:45

Gerommel en bui net te noorden.   ( 1377)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 27-06-2026 20:27
Vanuit Soest gezien…   ( 403)
David (Soest) -- 27-06-2026 20:29
Re: Gerommel en bui net te noorden.   ( 327)
Niels (Elburg) -- 27-06-2026 20:30
Gaat hard!   ( 342)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 27-06-2026 20:35
Convectie lijkt te starten ter hoogte grote rivieren   ( 525)
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 27-06-2026 20:31
Re: vanaf Urk ook mooi te zien   ( 385)
Iede Klaas (Urk) -- 27-06-2026 20:35
Re: vanaf Urk ook mooi te zien   ( 158)
Robert (Emmeloord) -- 27-06-2026 20:36
Re: vanaf Urk ook mooi te zien   ( 186)
Iede Klaas (Urk) -- 27-06-2026 20:39
Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 173)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:36
Re: Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 105)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 27-06-2026 20:37
Re: Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 46)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:48
Re: Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 35)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 27-06-2026 20:52
Re: Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 28)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:55
Richting Duitsland   ( 432)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 27-06-2026 20:36
Re: Richting Duitsland   ( 193)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:39
Re: Richting Duitsland   ( 69)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 27-06-2026 20:44
Re: Richting Duitsland   ( 36)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:50
Re: Richting Duitsland   ( 18)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 27-06-2026 21:17
  Dikke warme druppels nu bij 34 graden  
Sander (Tegelen) ( 42m) -- 27-06-2026 20:37
Re: Gerommel en bui net te noorden.   ( 227)
VdeV(Heerenveen) -- 27-06-2026 20:40
  Gedonder ook in Wokum hoorbaar  
Jan (Workum, FRL) -- 27-06-2026 20:44
Fraaie wolken richting het westen ook   ( 177)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 20:45
Hier juist richting oosten.. 🙂   ( 121)
Johan Scharnegoutum (Frl.) -- 27-06-2026 20:46
Gaat heel hard   ( 313)
Gerben (Epe) ( 15m) -- 27-06-2026 20:46
Wat een woelige luchten, mooi hoor!   ( 68)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 20:47
Geboorte van een shelf   ( 122)
Gerben (Epe) ( 15m) -- 27-06-2026 20:55
Re: Gaat heel hard   ( 14)
Andre (Hengelo(O)) -- 27-06-2026 21:42
Fraaie onderzijde van die bui   ( 254)
Harry (Nieuweroord) -- 27-06-2026 20:48
Gaat die bui nou zo recht over het TT circuit heen?   ( 141)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 20:51
En een paar tellen later zie ik dit...   ( 266)
Harry (Nieuweroord) -- 27-06-2026 20:51
Gerommel hoorbaar, frontaal nog niet bijster interessant   ( 199)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 27-06-2026 20:54
Hier ook iets zichtbaar in het zuiden.   ( 20)
Wilfried (Amsterdam-Westerpark) -- 27-06-2026 21:44