Fraaie wolken richting het westen ook

Bericht van: Stefan (Wezep) , 27-06-2026 20:45 



Gerommel en bui net te noorden.   ( 1358)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 27-06-2026 20:27
Vanuit Soest gezien…   ( 398)
David (Soest) -- 27-06-2026 20:29
Re: Gerommel en bui net te noorden.   ( 325)
Niels (Elburg) -- 27-06-2026 20:30
Gaat hard!   ( 337)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 27-06-2026 20:35
Convectie lijkt te starten ter hoogte grote rivieren   ( 522)
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 27-06-2026 20:31
Re: vanaf Urk ook mooi te zien   ( 382)
Iede Klaas (Urk) -- 27-06-2026 20:35
Re: vanaf Urk ook mooi te zien   ( 156)
Robert (Emmeloord) -- 27-06-2026 20:36
Re: vanaf Urk ook mooi te zien   ( 179)
Iede Klaas (Urk) -- 27-06-2026 20:39
Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 168)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:36
Re: Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 102)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 27-06-2026 20:37
Re: Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 43)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:48
Re: Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 34)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 27-06-2026 20:52
Re: Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 28)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:55
Richting Duitsland   ( 428)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 27-06-2026 20:36
Re: Richting Duitsland   ( 189)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:39
Re: Richting Duitsland   ( 66)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 27-06-2026 20:44
Re: Richting Duitsland   ( 33)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:50
Re: Richting Duitsland   ( 15)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 27-06-2026 21:17
  Dikke warme druppels nu bij 34 graden  
Sander (Tegelen) ( 42m) -- 27-06-2026 20:37
Re: Gerommel en bui net te noorden.   ( 223)
VdeV(Heerenveen) -- 27-06-2026 20:40
  Gedonder ook in Wokum hoorbaar  
Jan (Workum, FRL) -- 27-06-2026 20:44
Fraaie wolken richting het westen ook   ( 176)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 20:45
Hier juist richting oosten.. 🙂   ( 118)
Johan Scharnegoutum (Frl.) -- 27-06-2026 20:46
Gaat heel hard   ( 309)
Gerben (Epe) ( 15m) -- 27-06-2026 20:46
Wat een woelige luchten, mooi hoor!   ( 66)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 20:47
Geboorte van een shelf   ( 118)
Gerben (Epe) ( 15m) -- 27-06-2026 20:55
Re: Gaat heel hard   ( 10)
Andre (Hengelo(O)) -- 27-06-2026 21:42
Fraaie onderzijde van die bui   ( 250)
Harry (Nieuweroord) -- 27-06-2026 20:48
Gaat die bui nou zo recht over het TT circuit heen?   ( 137)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 20:51
En een paar tellen later zie ik dit...   ( 261)
Harry (Nieuweroord) -- 27-06-2026 20:51
Gerommel hoorbaar, frontaal nog niet bijster interessant   ( 192)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 27-06-2026 20:54
Hier ook iets zichtbaar in het zuiden.   ( 16)
Wilfried (Amsterdam-Westerpark) -- 27-06-2026 21:44