Ha Stefan,
Veel plezier op de bruiloft, en hopelijk krijgen we onweer vanavond en heb je even tijd om naar buiten te gaan
Haha, bedankt!
Geen bruiloft trouwens, maar we vieren dat we 12 jaar getrouwd zijn. We wilden eigenlijk wachten tot ons 12,5-jarig huwelijk, maar de kans is groot dat mijn vrouw dan net geopereerd is. Daarom zijn we er nu alvast even een weekendje tussenuit.
En ik hoop stiekem ook nog op een mooie onweersbui vanavond. Als die komt, sta ik zeker even buiten. 
.
( 168)
.
( 102)
.
( 43)
.
( 34)
.
( 28)
( 118)
