Re: Richting Duitsland

Bericht van: Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) , 27-06-2026 20:50 

Ha Stefan, 

Veel plezier op de bruiloft, en hopelijk krijgen we onweer vanavond en heb je even tijd om naar buiten te gaan 

Haha, bedankt! 😄 Geen bruiloft trouwens, maar we vieren dat we 12 jaar getrouwd zijn. We wilden eigenlijk wachten tot ons 12,5-jarig huwelijk, maar de kans is groot dat mijn vrouw dan net geopereerd is. Daarom zijn we er nu alvast even een weekendje tussenuit.

En ik hoop stiekem ook nog op een mooie onweersbui vanavond. Als die komt, sta ik zeker even buiten. 😉

StayV the Weather and Piano man.

Gerommel en bui net te noorden.   ( 1358)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 27-06-2026 20:27
Vanuit Soest gezien…   ( 398)
David (Soest) -- 27-06-2026 20:29
Re: Gerommel en bui net te noorden.   ( 326)
Niels (Elburg) -- 27-06-2026 20:30
Gaat hard!   ( 337)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 27-06-2026 20:35
Convectie lijkt te starten ter hoogte grote rivieren   ( 522)
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 27-06-2026 20:31
Re: vanaf Urk ook mooi te zien   ( 382)
Iede Klaas (Urk) -- 27-06-2026 20:35
Re: vanaf Urk ook mooi te zien   ( 156)
Robert (Emmeloord) -- 27-06-2026 20:36
Re: vanaf Urk ook mooi te zien   ( 179)
Iede Klaas (Urk) -- 27-06-2026 20:39
Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 168)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:36
Re: Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 102)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 27-06-2026 20:37
Re: Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 43)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:48
Re: Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 34)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 27-06-2026 20:52
Re: Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 28)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:55
Richting Duitsland   ( 428)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 27-06-2026 20:36
Re: Richting Duitsland   ( 189)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:39
Re: Richting Duitsland   ( 67)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 27-06-2026 20:44
Re: Richting Duitsland   ( 34)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:50
Re: Richting Duitsland   ( 15)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 27-06-2026 21:17
  Dikke warme druppels nu bij 34 graden  
Sander (Tegelen) ( 42m) -- 27-06-2026 20:37
Re: Gerommel en bui net te noorden.   ( 224)
VdeV(Heerenveen) -- 27-06-2026 20:40
  Gedonder ook in Wokum hoorbaar  
Jan (Workum, FRL) -- 27-06-2026 20:44
Fraaie wolken richting het westen ook   ( 176)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 20:45
Hier juist richting oosten.. 🙂   ( 118)
Johan Scharnegoutum (Frl.) -- 27-06-2026 20:46
Gaat heel hard   ( 310)
Gerben (Epe) ( 15m) -- 27-06-2026 20:46
Wat een woelige luchten, mooi hoor!   ( 66)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 20:47
Geboorte van een shelf   ( 118)
Gerben (Epe) ( 15m) -- 27-06-2026 20:55
Re: Gaat heel hard   ( 10)
Andre (Hengelo(O)) -- 27-06-2026 21:42
Fraaie onderzijde van die bui   ( 250)
Harry (Nieuweroord) -- 27-06-2026 20:48
Gaat die bui nou zo recht over het TT circuit heen?   ( 137)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 20:51
En een paar tellen later zie ik dit...   ( 261)
Harry (Nieuweroord) -- 27-06-2026 20:51
Gerommel hoorbaar, frontaal nog niet bijster interessant   ( 192)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 27-06-2026 20:54
Hier ook iets zichtbaar in het zuiden.   ( 16)
Wilfried (Amsterdam-Westerpark) -- 27-06-2026 21:44