Re: Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.

Bericht van: Jan (Zwolle) , 27-06-2026 20:52 

Ben benieuwd of Overijssel nog wat krijgt vanacht, want ik en mijn gezin overnachten hier vanavond ivm onze 12 jaar getrouwd  vandaag 🙂.

Gefeliciteerd! Waar in Overijssel ben je?

Bedankt, Jan! 🙂

We zitten in Hotel Frans op den Bult in Deurningen. We zijn vanmiddag naar Preston Palace geweest voor de kleine en gaan morgen nog naar de Waarbeek.

Na vier jaar waarin we veel met haar in en uit het ziekenhuis zijn geweest, wilden we de uitjes dit jaar vooral op haar richten. Gelukkig is dat ziekenhuisgebeuren sinds oktober 2025 voorbij.

En het all-inclusive uitje voor ons op dit moment even lekker praktisch. Met de gezondheid van mijn vrouw, die binnenkort geopereerd moet worden, is het fijn dat we ons geen zorgen hoeven te maken over eten of andere regelzaken en gewoon even kunnen genieten. 🙂

Groetjes,

StayV.

Nou, dan hebben jullie dat all inclusive weekend dik verdiend 🙂. Mooie omgeving daar en geniet ervan. wellicht worden jullie nog getrakteerd op een lichtshow later vanavond 😁

Het is zoals het is....

Gerommel en bui net te noorden.   ( 1358)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 27-06-2026 20:27
Vanuit Soest gezien…   ( 397)
David (Soest) -- 27-06-2026 20:29
Re: Gerommel en bui net te noorden.   ( 325)
Niels (Elburg) -- 27-06-2026 20:30
Gaat hard!   ( 337)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 27-06-2026 20:35
Convectie lijkt te starten ter hoogte grote rivieren   ( 522)
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 27-06-2026 20:31
Re: vanaf Urk ook mooi te zien   ( 381)
Iede Klaas (Urk) -- 27-06-2026 20:35
Re: vanaf Urk ook mooi te zien   ( 156)
Robert (Emmeloord) -- 27-06-2026 20:36
Re: vanaf Urk ook mooi te zien   ( 179)
Iede Klaas (Urk) -- 27-06-2026 20:39
Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 168)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:36
Re: Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 101)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 27-06-2026 20:37
Re: Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 42)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:48
Re: Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 34)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 27-06-2026 20:52
Re: Mooi hoor, hier in Deurningen ontstaat ook van alles 🙂.   ( 28)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:55
Richting Duitsland   ( 428)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 27-06-2026 20:36
Re: Richting Duitsland   ( 189)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:39
Re: Richting Duitsland   ( 66)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 27-06-2026 20:44
Re: Richting Duitsland   ( 33)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 27-06-2026 20:50
Re: Richting Duitsland   ( 15)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 27-06-2026 21:17
  Dikke warme druppels nu bij 34 graden  
Sander (Tegelen) ( 42m) -- 27-06-2026 20:37
Re: Gerommel en bui net te noorden.   ( 223)
VdeV(Heerenveen) -- 27-06-2026 20:40
  Gedonder ook in Wokum hoorbaar  
Jan (Workum, FRL) -- 27-06-2026 20:44
Fraaie wolken richting het westen ook   ( 175)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 20:45
Hier juist richting oosten.. 🙂   ( 118)
Johan Scharnegoutum (Frl.) -- 27-06-2026 20:46
Gaat heel hard   ( 309)
Gerben (Epe) ( 15m) -- 27-06-2026 20:46
Wat een woelige luchten, mooi hoor!   ( 66)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 20:47
Geboorte van een shelf   ( 118)
Gerben (Epe) ( 15m) -- 27-06-2026 20:55
Re: Gaat heel hard   ( 10)
Andre (Hengelo(O)) -- 27-06-2026 21:42
Fraaie onderzijde van die bui   ( 249)
Harry (Nieuweroord) -- 27-06-2026 20:48
Gaat die bui nou zo recht over het TT circuit heen?   ( 137)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 20:51
En een paar tellen later zie ik dit...   ( 261)
Harry (Nieuweroord) -- 27-06-2026 20:51
Gerommel hoorbaar, frontaal nog niet bijster interessant   ( 192)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 27-06-2026 20:54
Hier ook iets zichtbaar in het zuiden.   ( 16)
Wilfried (Amsterdam-Westerpark) -- 27-06-2026 21:44