Je hebt gelijk

Bericht van: Floris (Utrecht) , 28-06-2026 14:56 

Hier in Utrecht voelt het exact hetzelfde. Echt vies. Er staat zo nu en dan wel een verfrissend windje uit het westen. Maar alles plakt, ook in het huis. Tact 27,9 Rv 68%


Ongekend benauwd   ( 936)
Peter - Drogeham (Fr) -- 28-06-2026 14:48
Je hebt gelijk   ( 423)
Floris (Utrecht) -- 28-06-2026 14:56
Vind het vandaag goed te doen   ( 426)
Jan Gerke (Damwoude) -- 28-06-2026 14:56
Maar een dauwpunt van 25 graden.....   ( 409)
Peter - Drogeham (Fr) -- 28-06-2026 15:07
  Dp 20 graden  
Jan Gerke (Damwoude) -- 28-06-2026 15:26
Dan zal het aan mijn meting liggen   ( 196)
Peter - Drogeham (Fr) -- 28-06-2026 15:36
Re: Dan zal het aan mijn meting liggen   ( 108)
Rutger (Meppel) -- 28-06-2026 16:05
Re: Dan zal het aan mijn meting liggen   ( 57)
Peter - Drogeham (Fr) -- 28-06-2026 16:29
Ik heb deze week ook 25,2 gemeten.   ( 207)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 28-06-2026 15:48
Re: Maar een dauwpunt van 25 graden.....   ( 75)
Cees-Rotterdam -- 28-06-2026 16:29
Met fietsen voelde de lucht echt aangenaam wat "frisser", maar thuis   ( 269)
Eva (Apeldoorn) -- 28-06-2026 15:20
  Vrijdag had ik 25,8°C Dp was onwerkelijk drukkend.  
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 28-06-2026 16:10
Re: Ongekend benauwd   ( 227)
Rutger (Meppel) -- 28-06-2026 16:01