Re: Dan zal het aan mijn meting liggen

Bericht van: Peter - Drogeham (Fr) , 28-06-2026 16:29 

Hij staat inderdaad in de luwte. Bovendien staat hij in een deel van de tuin waar gisteravond ongeveer een kuub water gedeponeerd is. 😃

Bericht laatst bijgewerkt: 28-06-2026 16:30
Als het regent in mei, is de winter voorbij.

Ongekend benauwd   ( 939)
Peter - Drogeham (Fr) -- 28-06-2026 14:48
Je hebt gelijk   ( 424)
Floris (Utrecht) -- 28-06-2026 14:56
Vind het vandaag goed te doen   ( 427)
Jan Gerke (Damwoude) -- 28-06-2026 14:56
Maar een dauwpunt van 25 graden.....   ( 411)
Peter - Drogeham (Fr) -- 28-06-2026 15:07
  Dp 20 graden  
Jan Gerke (Damwoude) -- 28-06-2026 15:26
Dan zal het aan mijn meting liggen   ( 197)
Peter - Drogeham (Fr) -- 28-06-2026 15:36
Re: Dan zal het aan mijn meting liggen   ( 110)
Rutger (Meppel) -- 28-06-2026 16:05
Re: Dan zal het aan mijn meting liggen   ( 59)
Peter - Drogeham (Fr) -- 28-06-2026 16:29
Ik heb deze week ook 25,2 gemeten.   ( 208)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 28-06-2026 15:48
Re: Maar een dauwpunt van 25 graden.....   ( 77)
Cees-Rotterdam -- 28-06-2026 16:29
Met fietsen voelde de lucht echt aangenaam wat "frisser", maar thuis   ( 270)
Eva (Apeldoorn) -- 28-06-2026 15:20
  Vrijdag had ik 25,8°C Dp was onwerkelijk drukkend.  
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 28-06-2026 16:10
Re: Ongekend benauwd   ( 229)
Rutger (Meppel) -- 28-06-2026 16:01