Met fietsen voelde de lucht echt aangenaam wat "frisser", maar thuis

Bericht van: Eva (Apeldoorn) , 28-06-2026 15:20 

was ik echt zeiknat van het zweet en stapte direct de douche in. Qua temperatuur duidelijk beter, maar de vochtigheid is nog steeds wel een aandachtspuntje.


Ongekend benauwd   ( 936)
Peter - Drogeham (Fr) -- 28-06-2026 14:48
Je hebt gelijk   ( 422)
Floris (Utrecht) -- 28-06-2026 14:56
Vind het vandaag goed te doen   ( 426)
Jan Gerke (Damwoude) -- 28-06-2026 14:56
Maar een dauwpunt van 25 graden.....   ( 409)
Peter - Drogeham (Fr) -- 28-06-2026 15:07
  Dp 20 graden  
Jan Gerke (Damwoude) -- 28-06-2026 15:26
Dan zal het aan mijn meting liggen   ( 196)
Peter - Drogeham (Fr) -- 28-06-2026 15:36
Re: Dan zal het aan mijn meting liggen   ( 108)
Rutger (Meppel) -- 28-06-2026 16:05
Re: Dan zal het aan mijn meting liggen   ( 57)
Peter - Drogeham (Fr) -- 28-06-2026 16:29
Ik heb deze week ook 25,2 gemeten.   ( 207)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 28-06-2026 15:48
Re: Maar een dauwpunt van 25 graden.....   ( 75)
Cees-Rotterdam -- 28-06-2026 16:29
Met fietsen voelde de lucht echt aangenaam wat "frisser", maar thuis   ( 269)
Eva (Apeldoorn) -- 28-06-2026 15:20
  Vrijdag had ik 25,8°C Dp was onwerkelijk drukkend.  
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 28-06-2026 16:10
Re: Ongekend benauwd   ( 227)
Rutger (Meppel) -- 28-06-2026 16:01