Dit waren de dauwpunt- en natteboltemperatuur op de KNMI stations zojuist. Voor mijn gevoel is het juist iets droger dan de voorbije dagen. Maar een Td van 20°C is alsnog erg hoog voor Nederlandse begrippen.
Dauwpunt
Nattebol: