..... dat schijnt in Nederland maar zelden voor te komen. Kan iemand dat bevestigen? En hoe hoog is bij jullie het dauwpunt?
Ik herinner mij dat enkele jaren geleden een dauwpunt van 24 graden genoemd werd als bijzonder hoog. Een absoluut record ken ik niet.
hier op de Luchthaven T=23,5 bij Td=16,7. Het voelt nog enigszins klam aan.
Quote selectie