Ja dat vind ik ook hier zitten we niet op te wachten, maar ja voor de liefhebbers is het natuurlijk smullen. Vooral in Lomm gaat waarschijnlijk de vlag uit.


( 639)
( 433)
( 531)
( 375)
( 371)
( 663)
! Gematigde temp (20-25gr) zijn nog
( 580)